Знайдено спосіб зробити стійкими до антибіотиків бактерії

Опубликованно 12.11.2017 14:26

Знайдено спосіб зробити стійкими до антибіотиків бактерії

Новини шоу бізнесу: Бактерії стають сприйнятливими до ліків після опромінення їх квантовими точками.

Вчені заявили про те, що їм вдалося вирішити одну з головних проблем сучасної медицини – стійкість бактерій до антибіотиків. Вчені виявили, що шляхом нехитрих маніпуляцій можна фактично повернути чутливість до антибіотиків і знову змусити бактерії гинути від впливу на них лікарських препаратів.

Дослідники виявили, що бактерії з множинною лікарською стійкістю (МЛС) стають сприйнятливими до антибіотиків після опромінення їх квантовими точками. В результаті цієї процедури різко знижується необхідна дозування препарату, бактерії гинуть при дії антибіотика в концентрації, що в тисячу разів менше звичною.

Квантові точки — це мікроскопічні напівпровідники з телуриду кадмію, які випускають електрони. Ці електрони зв'язуються з молекулами кисню і стимулюють появу супероксиду всередині бактеріальної клітини. Мікроб фактично втрачає здатність руйнувати антибіотик і гине від його впливу.

Відкриття дозволяє повернути ефективність давно забутих антибіотиків і продовжити терміни використання сучасних препаратів. Єдиною проблемою залишається спосіб доставки квантових точок всередину організму — випромінюються електрони не проникають глибше декількох міліметрів і не здатні досягти внутрішніх органів без допомоги спеціальної транспортної системи.

Раніше повідомлялося про те, що бактерії придбали стійкість до антибіотиків "останньої надії". Це означає, що незабаром можлива поява бактерій, стійких до всіх відомих типів ліків, і такі гени стійкості вже помічені у бактерій, які вражають людей.

Категория: Здоровье